8 Kasım 2017 Çarşamba

YAYLASOFT YEMEKHANE TAKİP PROGRAMI TAVSİYESİ




YAYLASOFT YEMEKHANE TAKİP PROGRAMI TAVSİYESİ

Sektörünüze Özel Geliştirilen Bu Yazılım Sayesinde İşletmenizdeki;

Stok, Cari, Kasa, Fatura ön muhasebe işlemleri başta olmak üzere

tüm ön muhasebe işlemlerinizi gerçekleştirebilir,

Menü Planlaması ve zamanı geldiğinde Üretimini yapabilir,

üretimde ihtiyacınız olacak Malzeme Raporu çıktısını alabilir,

Birden fazla ilgilendiğiniz kurum varsa hepsini aynı program üzerinde

hesapları birbirine karışmadan kolaylıkla takip edebilirsiniz..


-------------



Üretim Listesinden,

Anamenüde üst kısımda bulunan menülerden Üretim -> Üretim Listesine
tıklatıp üretimin maliyetini görüntüleyebiliriz.


"Üretim Listesinde"; görüntülenen kaydın üzerine çift 
tıklattığınızda, ilgili Üretim Kayıt Formu ekranınıza gelecektir. 


Bu ekranda da; hangi malzemeden - ne miktarda kullanıldığını tespit edebilir, üretim birim ve genel maliyetini görüntüleyebilirsiniz.


Üretimde kullanılan malzeme harici giderlerinizi (işçilik, ısıtma, elektrik vb.) buraya yazabilir ve üretim maliyetiyle ilgili daha etkin sonuç alabilirsiniz.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder